Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

ΜΊλτος Σαχτούρης - "Ο στρατιώτης ποιητής" - ποίημα, 1958 - ποιητική συλλογή: "Τα φάσματα ή η χαρά στον άλλο δρόμο"

 

Μίλτος Σαχτούρης

« Ο στρατιώτης ποιητής »

ποίημα, 1958

 

 

 

   « Ο στρατιώτης ποιητής »

 

Δεν έχω γράψει ποιήματα

μέσα σε κρότους

μέσα σε κρότους

κύλησε η ζωή μου

 

Τη μιάν ημέρα έτρεμα

την άλλην ανατρίχιαζα

μέσα στο φόβο

μέσα στο φόβο

πέρασε η ζωή μου

 

Δεν έχω γράψει ποιήματα

δεν έχω γράψει ποιήματα

μόνο σταυρούς

σε μνήματα

καρφώνω

 

 

           Μίλτος Σαχτούρης

 

 

[ το ποίημα

του Μίλτου Σαχτούρη

«Ο στρατιώτης ποιητής»

από την ποιητική του συλλογή

«Τα  φάσματα ή η χαρά στον άλλο δρόμο», 1958]  






                 poeta greco Ignoto

         " ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ "    





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...