Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Ζήσιμος Σίδερης - "Η ζωή μου" - ποίημα, 1912 - ετήσια έκδοση "Ανατολικόν Ημερολόγιον δια το έτος 1913" (Σμύρνη)

 


Ζήσιμος Σίδερης

« Η ζωή μου »

ποίημα, 1912

 

 

 

                « Η ΖΩΗ ΜΟΥ »

 

Πήγα και βρήκα κι’ άνοιξα της Μοίρας το δεφτέρι

Και τη ζωή μου διάβασα με πόνου ανατριχίλα

και είπα: - Δεν εκουράστηκε το μισερό της χέρι

για μέ τον κακογέννητο τόσα να γράψη φύλλα;

 

 

 

 

  Σάμος  1912.

 

                                  ΖΗΣΙΜΟΣ  ΣΙΔΕΡΗΣ

 

[ το ποίημα

του Ζήσιμου Σίδερη

« Η ζωή μου »

δημοσιεύθηκε στην ετήσια έκδοση

«Ανατολικόν Ημερολόγιον δια το έτος 1913»,

 (διευθυντής: Θρασύβουλος Μ. Μάλης),

Εν Σμύρνη, 1912, σ. 45 ]

 

  ( το πρωτότυπο σε πολυτονικό ) 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...