Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

Μιχάλης Φιορέτος - "Σε όλη μου τη ζωή" - ποίημα, 2002 - ποιητική συλλογή " Ίχνη "

 


Μιχάλης Φιορέτος

« Σε όλη μου τη ζωή »

ποίημα, 2002

ποιητική συλλογή « Ίχνη »

 

 

 

 

 

          « Σε όλη μου τη ζωή »

 

 

Σε όλη μου τη ζωή

περπάτησα τους δρόμους

και τις ακροθαλασσιές,

πότε με παπούτσια,

και πότε ξυπόλητος,

πότε στην άμμο

και πότε στο κύμα,

παλεύοντας με τους έρωτες

και βραδιάζοντας

με τη γαλήνη.

Σε όλη μου τη ζωή

περπάτησα τους δρόμους

και τις ακροθαλασσιές,

με μιά βέργα στο χέρι

πότε με περιπέτειες

και πότε ξεριζώνοντας

τα ίχνη μου.

 

 

                                Μιχάλης Φιορέτος

 

 

 

[ το ποίημα

του Μιχάλη Φιορέτου

« Σε όλη μου τη ζωή »

από την ποιητική του συλλογή

« Ίχνη », Εριφύλη, Αθήνα, 2002 ]

 

                    ( το πρωτότυπο σε πολυτονικό )

 

 

 

 

 

 

                 poeta greco Ignoto                                               

         " ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ "    

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...