Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Ευγενία Ρέγκου-Σγουρού - "Πρέπει τουλάχιστο να ονειρευτώ" - ποίημα, 1986 - ποιητική συλλογή "Σωρείτες"

 


Ευγενία Ρέγκου-Σγουρού

« Πρέπει τουλάχιστο να ονειρευτώ »

ποίημα, 1986

ποιητική συλλογή « Σωρείτες »

 

 

 

 

 

 

     « ΠΡΕΠΕΙ  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ  ΝΑ  ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ »

 

 

Πορεύομαι με μια γεύση πίκρας στα χείλη

Πρέπει να ζήσω

Όμως η ζωή είναι για τους δυνατούς

Κι εγώ είμαι αδύνατη

Πρέπει ν’ αποφασίσω

Μα η απόφαση είναι για τους σίγουρους

Κι εγώ είμαι διστακτική

Πρέπει να κατορθώσω

Μα οι νίκες είναι για τους τολμηρούς

Κι εγώ είμαι άτολμη

Πρέπει να πετάξω τ’ αψήλου

Μα τα ψηλά πετάγματα είναι για τους αετούς

Κι εγώ είμαι ένα στρουθί

Πρέπει να δημιουργήσω

Μα η δημιουργία είναι για τους φαντασιοκόπους

Κι εμένα η φαντασία μου ψαλιδίστηκε

Πρέπει ακόμα ν’ αγαπήσω

Μα η καρδιά μου έχει θαφτεί

Κάτω απ’ το ίδιο χώμα

Που σκέπασε και τη δική σου

Αλογάριαστα χρόνια πριν

Πρέπει τουλάχιστο να ονειρευτώ

Μα κι αυτός ο ύπνος

Συχνά είναι λιγοστός

Και τα όνειρα κάποτε είναι εφιάλτες.

 

 

 

                                     Ευγενία Ρέγκου-Σγουρού

 

 

 

 

[ το ποίημα

της Ευγενίας Ρέγκου-Σγουρού

« Πρέπει τουλάχιστο να ονειρευτώ »

από την ποιητική της συλλογή

« Σωρείτες », Πάτρα, 1986 ]

 

                           ( το πρωτότυπο σε μονοτονικό )

 

 

 

 

 

                 poeta greco Ignoto                                               

         " ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ "    

 

  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...