Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

Γιάννης Σκαρίμπας - "Ο γλάρος" - ποίημα, 1936 - ποιητική συλλογή "Ουλαλούμ"



 Γιάννης Σκαρίμπας

« Ο Γλάρος »

ποίημα, 1936

ποιητική συλλογή « Ουλαλούμ »

δημοσίευση περ. « Το Ταξίδι »

 

 

 

 


                    « Ο ΓΛΑΡΟΣ »

‘Ωρα καλή στου απείρου την καρδιά,
γλάρε-μου βραδινέ, που φεύγεις— πλοίο.
μετά απο σένα η νύχτα, η σιγαλιά,
η κάμαρά-μου, ενα φωτάκι, ενα βιβλίο.

 

Πήναινε εσύ ! Εγώ εκπεσμένο, αλαργινό
αδέρφι-σου, νοσταλγικό, εδώ μένω.
ενα βιβλίο, ένα φωτάκι— και πονώ —
μια καμαρούλα— αδέρφι-μου υψωμένο.


Κι’ όλο πετάς. 'Ωρα καλή, κι’ έχω δουλιά
στο χούμα εδώ που βρέθ’καν οι καημοί-μου,
άσπρα να κάμω τα χρυσά-μου τα μαλλιά
κι’ ύστερα να λυγίσω το κορμί-μου.

 

Κι’ απο κοντά— λείπει απο μάς ποτέ ο σεβντάς ;—
να ξεψυχήσω έχω δουλιά, γλάρε μου— πλοίο,
ένα βραδάκι που λευκός σύ θα πετάς
σα νά ’σαι το ανοιγμένο μου βιβλίο...


 

 

( από την ποιητική συλλογή «Ουλαλούμ» )

 

 

                                                ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ

 

 

 

 

[ το ποίημα

του Γιάννη Σκαρίμπα

« Ο Γλάρος »

από την ποιητική του συλλογή

« Ουλαλούμ », 1936 ]

 

 

[ πηγή εγγραφής εδώ:

περ. «Το Ταξίδι», Αθήνα, τεύχος 2, Ιούνης 1945, σ. 56 ]

 

       ( αναπαραγωγή επακριβώς όπως στο περιοδικό )

 

 

 

 

 

                 poeta greco Ignoto                                               

         " ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ "    

 

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...