Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Σπύρος Φίλιππας - "Η κόρη του Χαντζή" - ποίημα, 1953 - ποιητική συλλογή "Σονέττα"

 


 

Σπύρος Φίλιππας

« Η κόρη του Χαντζή »

ποίημα, 1953

ποιητική συλλογή « Σονέττα »

 

 

 

 

 

 

           « Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΧΑΝΤΖΗ »

 

 

Άγνωστε καβαλλάρη σκονισμένε,

στο χάνι πού’ρτες ψες να κοιμηθής,

έρωτα από τη μοίρα μου σταλμένε

του κόρφου μου τα δώρα να γευθής,

 

φεύγεις πρωϊ, θαμπά. κι’ αν πώς με λένε

να μάθης δεν εστάθη να σκεφθής,

ούτε κι αυτό πειράζει, αγαπημένε,

και σύρε στο καλό, μη λυπηθής.

 

Για πάντα σκλάβος θά’μενες κοντά μου

αν εύρισκες κι’ εσύ μέσ’ στα φιλιά μου

τα μάγια σου που σκλάβωσαν εμένα.

 

Κι’ αν ήξερα πως θέλεις, από τ’ άτι,

που ξένε μου γοργά σε πάει στα ξένα,

ξοπίσω θα ριχνόμουνα τρεχάτη.

 

 

 

                               ΣΠΥΡΟΣ Π. ΦΙΛΙΠΠΑΣ

 

 

[ το ποίημα

του Σπύρου Π. Φίλιππα

« Η κόρη του Χαντζή »

από την ποιητική του συλλογή

« Σονέττα », Αθήνα, 1953 ]

 

                        ( το πρωτότυπο σε πολυτονικό )

 

 

 


                 poeta greco Ignoto                                               

         " ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ "    

  

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...