Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2022

Κλαύδιος Μαρκίνας - "Σε τάφο σ' είδα" - ποίημα, 1943 - δημοσίευση περ. "Αργώ" (Πειραιάς)

 


Κλαύδιος Μαρκίνας

« Σε τάφο σ’ είδα »

ποίημα, 1943

δημοσίευση περ. « Αργώ »

 

 


 


                     
« Σε τάφο σ’ είδα »

 

 

Διαβάτης, σ’ είδα να περνάς

καβάλλα στ’ άλογό σου

κι’ έγινε ο δρόμος μου διπλός

κι’ έγινα ευθύς εχθρός σου.

 

Έρημος, σ’ είδα να περνάς

με το γλυκό σου ταίρι

κ’ έγινε η ζήλεια μου φωτιά

κι’ ο πόνος μου μαχαίρι.

 

Στ’ αρχοντικό σου είχες γιορτή

βιολιά και πανηγύρι

κι’ είπα κατάρες, νηστικός,

κάτω απ’ το παραθύρι.

 

Σε τάφο σ’ είδα να θρηνής

και σβύσαν όλα εντός μου

και τόσο μοιάζαμε κι’ οι δυό,

λες κι’ ήσουν αδερφός μου.

 

 

                                        ΚΛΑΥΔΙΟΣ ΜΑΡΚΙΝΑΣ

 

 

 

 

[ το ποίημα

του Κλαύδιου Μαρκίνα

« Σε τάφο σ’ είδα »

δημοσιεύθηκε στο περ.

« Αργώ »

  ( διευθυντής: Μηνάς Ματσάκης)

Πειραιάς,

Χρόνος Α’, αριθμός φύλλου 8-9,

Ιούλιος-Αύγουστος 1943, σ. 121 ]

 

                     ( το πρωτότυπο σε πολυτονικό )

 

 

 

Ηλεκτρονική δνση του αντίστοιχου τεύχους

του περ. «Αργώ»:

       Τεύχος 8-9 (Ιούλιος-Αύγουστος 1943) (4.809Mb)

 

 

 

 

 

 

 

                 poeta greco Ignoto

         " ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ "    

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...