Τρίτη 2 Μαΐου 2023

Μυρσίνη Μόσχου "Θάλασσα" ποίημα ποιητική συλλογή "Αιωρούμενες Σκέψεις" (2023)

 




Μυρσίνη Μόσχου

« Θάλασσα »

ποίημα

ποιητική συλλογή « Αιωρούμενες Σκέψεις » (2023) 






 

              ΘΑΛΑΣΣΑ

 

-Τα μάτια σου μια ατελείωτη θάλασσα,

σε παίρνουν μακριά, σε ταξιδεύουν.

σε κλείνουν μέσα τους σαν σε αγκαλιά

και με πάνε μακριά, πολύ μακριά.

Με πάνε σε μέρη που ποτέ δεν ήξερα ότι υπάρχουν.

-Χάιδεψέ μου τα μαλλιά, θέλω να κοιμηθώ,

κλείσε με την αγκαλιά σου, εκεί,

ναι εκεί, που ξέρω πως θα κοιμηθώ χωρίς πια να σκέφτομαι.

Ούτε το χτες, ούτε το τώρα ,ούτε το αύριο,

σε αυτή την αγκαλιά που έχω ζήσει όλες μου τις χαρές,

όλες μου τις λύπες. Μαζί σου. Όλα και τα πάντα μαζί σου.

-Σου έλεγα ότι θα ήθελα εκεί,

μόνο εκεί να αφήσω την τελευταία μου πνοή,

εκεί που έζησα τα πάντα στη ζωή μου,

να με ζεσταίνεις με το βλέμμα σου καθώς θα φεύγω,

γιατί κρυώνω.

Ναι αγάπη μου, αρχίζω και κρυώνω.

-Όχι! Μη φεύγεις από κοντά μου, όχι εσύ θάλασσά μου,

ταξίδεψέ με πα΄λι όπως μόνο εσύ ξέρεις.

Θέλω εσύ να με πας στον τελευταίο προορισμό μου,

μόνο εσύ μπορείς,

μόνο εσύ μπορείς να κουβαλήσεις όλα αυτά που με βαραίνουν.

-Αφήνομαι αγάπη μου, αφήνομαι στο απαλό σου κύμα,

μόνο έτσι μπορώ να φύγω, μόνο έτσι πρέπει να γίνει.

Αντίο θάλασσά μου, σ αγαπώ!

 

 

[ το ποίημα της Μυρσίνης Μόσχου «Θάλασσα» από την πρώτη της ποιητική συλλογή «Αιωρούμενες Σκέψεις», εκδ. Δρόμων, Αθήνα, 2023. ]

 

 

 

 

 

poeta greco Ignoto

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ

poetagreco.blogspot.com

[ ανάρτηση 2 Μαϊου 2023 :

Μυρσίνη Μόσχου

« Θάλασσα »

ποίημα

ποιητική συλλογή «Αιωρούμενες Σκέψεις» (2023)  ]

 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...