Τρίτη 2 Μαΐου 2023

Μυρσίνη Μόσχου "Λεμονανθός" ποίημα ποιητική συλλογή "Αιωρούμενες Σκέψεις" (2023)

 





Μυρσίνη Μόσχου

« Λεμονανθός »

ποίημα

ποιητική συλλογή « Αιωρούμενες Σκέψεις »  (2023)




 

 

                     ΛΕΜΟΝΑΝΘΟΣ

 

Λεμονανθό μυρίζουν τα σκεπάσματα, χαμογελάω.

μνήμες πάνε κι έρχονται,

με ξυπνούν, το αίμα τρέχει ξανά μέσα μου, πονάω.

Άλλοτε θέλω να θυμάμαι, να σε ζω ξανά και ξανά,

να σε κοιτώ με λατρεία,

όπως στεκόσουν αμέριμνη και έπλεκες τη δική σου ιστορία,

μια ιστορία βαριά, ασήκωτη για τους ώμους μου.

Δε σου μοιάζω και ας λένε το αντίθετο,

άλλοτε δεν θέλω να θυμάμαι, αρνούμαι,

εγωισμός στα κόκκινα,

προσπαθώ να πετάξω από επάνω μου

με όλο μου το είναι τα κομμάτια σου.

Δεν ξεκολλούν!

Μα πως είναι δυνατόν;

Αφού τα κομμάτια μου είσαι εσύ.

Λεμονανθός η μυρωδιά σου,

με πότισε για μια ζωή και άλλες εκατό,

κάθε εισπνοή και μια μαχαιριά,

κάθε θύμηση και ένας θάνατος,

τη μισώ αυτή τη λέξη.

Θάνατος! Ορίζει το τέλος.

Μα δεν τελειώσαμε, το ξέρω,

με περιμένεις

κι εγώ σε περιμένω,

γιατί επάνω σου αλλιώς μυρίζει ο λεμονανθός.

 

 

 

 

 

 

 

 

[ το ποίημα της Μυρσίνης Μόσχου «Λεμονανθός» από την πρώτη της ποιητική συλλογή «Αιωρούμενες Σκέψεις», εκδ. Δρόμων, Αθήνα, 2023. ]

 

 

 

 

 

 

 

poeta greco Ignoto

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ

poetagreco.blogspot.com

[ ανάρτηση 2 Μαϊου 2023 :

Μυρσίνη Μόσχου

« Λεμονανθός »

ποίημα

ποιητική συλλογή «Αιωρούμενες Σκέψεις» (2023) ]

 

 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νίκος Γκάτσος "Ελεγείο" ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. "Φιλολογικά Χρονικά" (Αθήνα)

  Νίκος Γκάτσος « Ελεγείο » ποίημα δημοσίευση Μάϊος 1946 περ. «Φιλολογικά Χρονικά»           (φωτογραφία από τη δημοσίε...